زمان جاری : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 4:35 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 414
نویسنده پیام
weblogbest آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 1 /3 /1396


گالری تصاویر مربوط به جراحی زیبایی باسن
مشاهده تصاویر
جراحی زیبایی باسن را در دو قسمت شرح می دهیم.
1.بزرگ کردن باسن 2. لیفت باسنبزرگ کردن باسن:
همچنان که برجستگی سینه نماد و الگو بدن زنانه است و باعث جاذبه جسمانی و زیبایی زن می شود به همان میزان شکل و برجستگی باسن جزو نماد های بدن زنانه است. بزرگ کردن باسن که از شایع ترین اعمال جراحی در عمل جراحی زیبایی باسن است، به دو صورت انجام می شود.
استفاده از پروتز برای افزایش حجم باسن برشی در ناحیه استخوانی خاجی، که کاملا در زیر لباس زیر قرار می گیرد، وارد زیر پوست باسن شده و طبق نقشه و طراحی انجام شده، فضا باز شده و پروتز در آن نقطه قرار می گیرد. در نواحی مختلفی از باسن پروتز گذاشته می شود. امروزه در تکنیک های جدید بهترین محل برای جاسازی پروتز، داخل عضله باسن است. گاهی اوقات زیر عضله و زیر فشیا و در برخی موارد که با استقبال کمی روبرو است در زیر پوست باسن قرار می دهیم. پروتز باسن در امریکا جنوبی و برزیل عمل شایعی است و بیشترین مقالات و کتاب ها و تکنیک های جدید از آنجا شرح داده می شود. مشکلاتی که پروتز باسن نسبت به پروتز سینه وجود دارد این است که در پروتز سینه شخص می تواند با استفاده از لباس زیر محکم، از جابجا شدن و حرکت شدید سینه جلوگیری کند تا باعث نشود که پروتز جابجا شده و احتیاج به جراحی مجدد داشته باشد. اما در پروتز باسن چیزی به عنوان نگه دارنده وجود ندارد تا در تکان ها و راه رفتن جلو حرکت پروتز و جابجا شدن آن را بگیرید. در نتیجه پروتز باسن نسبت به پروتز سینه زودتر احتیاج به تعویض دارد.
یکی از مهم ترین عارضه ها در پروتز باسن، خونریزی است. زیرا در داخل عضله باسن، بافت های خونی بسیاری وجود دارد و با قرار گیری پروتز باسن در عضله، احتمال خونریزی بیشتر از پروتز سینه است.
تکنیک دوم که ارجعیت دارد به پروتز باسن، تزریق چربی است. ما به حجم بالایی از چربی بین 200 تا 700 سی سی برای تزریق چربی نیاز داریم. این حجم از چربی با دقت خاص چه در تکنینک جمع آوری، چه در نگه داری و چه در تزریق انجام می شود. تزریقی که در تکنیک های جدید صورت می گیرد، فقط در ناحیه چربی زیر پوست نیست . اگر ما همه چربی را به چربی زیر پوست تزریق کنیم، 30 تا 50 درصد چربی همراه با prp زنده می ماند. اما با تزریق چربی در داخل عضلات باسن با تکنیک جدید چون خون رسانی در این بافت بسیار است، سلول های چربی بیشتر زنده می ماند. به همین خاطر زمانیکه احتیاج است حجم زیادی از چربی مثلا بیشتر از 3000 سی سی به باسن تزریق شود، ترجیحا باید مقداری از این حجم چربی به داخل عضلات باسن تزریق شود.
یکی از مزایای تزریق چربی در مقایسه با پروتز باسن این است که وقتی ما از تزریق چربی استفاده می کنیم الزاما باید چربی نواحی بدن را لیپوساکشن کنیم. در نتیجه علاوه بر این که به باسن تزریق می شود از نواحی دیگری از بدن که تجمع چربی در آن ناحیه باعث زشتی شده است نیز کاسته شده است. طبق تجربه کسانی که باسن های کوچک دارند، پهلو های بزرگ و انبوه از چربی دارند. بنابراین برای تزریق چربی در باسن، ابتدا چربی های پهلو ساکشن شده و باعث دو اتفاق خوب می شود، یکی برجسته شدن باشن و دیگری کوچک شدن پهلو ها که در نتیجه باعث زیبایی فرم بدن می شود.
اگر شخصی دارای لگنی شبیه به لگن مردانه بود، با خارج کردن و لیپوساکشن چربی های لایه میانه زنانه در ناحیه کمر و پشت و تزریق چربی در ناحیه پشت و باسن، خصوصا اگر فرورفتگی در ناحیه کناری لگن داشته باشد و با پر کردن آن ، یک لگن زنانه زیبا را به دست می آورد.لیفت باسن:
همچنان که برای سینه و نواحی مختلفی از بدن لیفت انجام می شود، می توانیم برای افتادگی و شلی پوست باسن از لیفت باسن استفاده کنیم. تکنیک های متفاوتی وجود دارد برای برداشتن پوست اضافه باسن که شایع ترین آن این است که برشی در ناحیه کمر به صورت عرضی وارد می شود که با استفاده ار برش بلت ما می توانیم لیف باسن با قسمت های خارجی کنار ران را انجام دهیم. در کسانی که چاقی مفرط داشته اند، بعد از عمل جراحی کوچک کردن معده که عمل شایعی است و هم چنین کسانی که حجم باسن بزرگی داشته اند و بافت نگه دارنده ضعیفی داشته و باعث شلی شده، این ها هم با استفاده از برش بلت می توانیم به نتیجه خوبی برسیم.
اما تکنیک بسیار جدیدی که در سال های اخیر استفاده می شود، برش بیکینی است. برشی که در قسمت داخلی باسن ایجاد می شود و پوست اضافه از این ناحیه کشیده می شود و جمع شده و این برش در داخل لباس زیر قرار می گیرد و دیده نمی شود.
ولی جدیدترین تکنیک که در ماه های اخیر خیلی شرح داده شده است با استفاده از سفت کردن و جمع کردن حجم باسن و استفاده از مش است. تکنیک ظریف، دقیق و پیچیده ای است که می توانید با مراجعه و بررسی پزشک از نتیجه و نحوه آن آگاه شوید.

آموزش نسخه خوانی در داروخانه
دوشنبه 01 خرداد 1396 - 16:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :