آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

پکیج آموزشی اصول نسخه خوانی در داروخانه به همراه صد ها نمونه نسخه آموزشی

آموزش دستیار دندانپزشک

ابزار مجله برای وبلاگ

بنام خدا

عرض سلام دارم به شما کاربرگرامی سایت تیپ تاپ. و خیر مقدم به خاطر حضورتون در این صفحه از جامعه مجازی

از آنجایی که ما در تیپ تاپ مطالب متنوعی رو در موضوعات مختلف در اختیار همه کاربران قرا میدهیم . مطالبی که قریب به اکثر اونها مطالبی بسیار کاربردی و مورد دلخواه کاربران با سلیقه های مختلف ، تصمیم گرفتیم این مطالب رو با این ابزار به اشتراک بگذاریم .

ما سعی میکنیم همیشه به روزترین مطالبی که برای افراد مختلف کاربرد داره در سایت قرار بدهیم و مطالبی که بازه زمانی نداشته و همیشه برای همه قابل استفاده باشه .

ما سعی میکنیم همیشه سایت رو با ده ها مطلب جدید به روز کنیم .

مزایای مجله وبلاگ من

شما با این ابزار به کاربرای وبلاگتون امکان برخورداری آسان از صدها مطلب پربازدید و کاربردی رو خواهید داد . ما این ابزار رو به گونه ای طراحی کردیم تا زیبایی سایت یا وبلاگ شما به هم نخوره و همچنان حفظ بشه و علاوه بر اون یه زیبایی خاصی هم بهش بده . خود شما نیز همیشه مطالب خواندنی رو از طریق وبلاگتون در اختیار خواهید داشت . ابزار های Rss خوان و یا خبر خوان این زیبایی رو در ارائه مطالب پرکاربرد ندارند . موضوعات مختلف ارائه شده در این ابزار تقریبا با سلایق همه کاربرای وبلاگ شما جور خواهد بود . این ابزار بصورت کاملا کوتاه شده هست تا وبلاگ شما نظمش به هم نخوره . ابزارهای شلوغ معمولا باب میل وبلاگ نویسا نیستن چون موقع حذف ابزار با مشکل مواجه میشوند که ما در ابزار های تیپ تاپ این مشکل رو رفع کردیم . هیچ تبلیغ اضافی مثل بنر و لینک هایی که نظم وبلاگتون رو به هم بزنه در داخل این ابزار نیست و نخواهد بود.

نحوه استفاده از ابزار مجله برای وبلاگ من

کد طرح مورد نظرتون رو برداشته و در هرجا از وبلاگتون و یا در تنظیمات وبلاگ ( بخش کدهای جاوا اسکریپت یا همون کدهای اختصاصی کاربر ) وارد کنید .   با آرزوی موفقیت برای تمامی کاربرای عزیز تیپ تاپ .  

آموزش نسخه خوانی ویزه تابستان
تعداد مشاهده : 3471
صفحه اصلی انجمن سایت فروشگاه سایت خرید کارت شارژ تبلیغات کسب درآمد در خانه
آموزش نسخه پیجی در داروخانه