آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

پکیج آموزشی اصول نسخه خوانی در داروخانه به همراه صد ها نمونه نسخه آموزشی

آموزش دستیار دندانپزشک

ابزارهای وبلاگ

بنام خدا

سایت وارونه از ابتدای سال 90 فعالیتش ( در زمینه ابزار وبلاگ ) رو شروع کرد ، البته قبلا با سایت های دیگه ای فعالیت میکردیم.

اواخر سال 91 سایت در اوج بود اما به دلیل پاره ای مسائل که ذکر خواهد شد ، بلاگفا اقدام به تحریم سایت کرد و باتوجه به اینکه تا اون بازه زمانی سرویس پر استفاده تر و رقیبی چشم گیر تر برای بلاگفا نبود تقریبا بیش از 80 درصد کاربرای وارونه مربوط به بلاگفا میشد ، به طوری که در بازه زمانی یکساله تونستیم بدون هیچ گونه تبلیغی 17000 کاربر بگیریم .

تا اوایل سال 90 سایت های  ابزاردهی وبلاگ ، شاید انگشت شمار و کمتر بود ، و ارائه ابزارهای متنوع و کاربردی دلیل بر رشد سایت بدون هیچ گونه آگهی تبلیغی بود .

اما چرا تحریم : متاسفانه بدون اطلاع از برخی قوانین بلاگفا در بازه زمانی کوتاه یکماهه ، یک تبلیغ رو در یکی از اسکریپت ها قرار دادیم ، و این عمل باعث تحریم دوتا از دامین های ما شد که ما خودمون با دیدگاه های کاربران مطلع شدیم ، به ادمین بلاگفا و آقای شیرازی بارها ایمیل زدم و آخرین حرفشون این شد که پس از دو سه ماه رفع خواهد شد . اما هرگز رفع نشد...

با این تحریم و از دست رفتن کاربران بلاگفا و افت سایت در گوگل به دلیل ویرایش و تغییر لینک برخی ابزارهای پربازدید، بر اساس الکسا تعداد لینک های وارونه از 10000 در ابتدای 92 ( با الکسای زیر 2000 ایران ) به 2000 تالینک تا امروز رسید البته به دلیل کاهش روز به روز مخاطبان بلاگفا این روند پایان پذیرفت .

این تحریم و از دست رفتن کاربران ، کمی ادامه فعالیت توسط ما رو سست کرد ، سایت دیگری با زمینه فعالیت دیگری افتتاح کردیم و بدون هرگونه تبلیغات جانبی ، لوگو و لینک های اضافی در همه ابزارها ، ابزارهای به روزتر و قابل استفاده تری افزودیم ( www.tiptap.ir ) - هنوز یکساله نشده مورد توجه مخاطبای بسیار زیادی قرار گرفت . اما چند روز پیش اواسط دی ماه 93 ، با کمال ناباوری و به صورت کاملا خاصمانه مورد تحریم بلاگفا قرار گرفت . سایتی که حتی یک مورد تخلف از قوانین بلاگفا ( کسب درامد در ابزارها، پاپ اپ ، انتقال صفحه) را نداشته و نخواهد داشت .

سایت وارونه که پژمرده شده بود و ما بخاطر جبران پاره ای از خسارت ها مجبور شدیم در ابزارهای خیلی قدیمی ، برخی لینکهایی رو ( به صورت مقطعی ) قرار بدیم که البته این لینک ها و تبلیغات هیچگونه مزاحمتی برای وبلاگ نویس ها نداشت ، شاید همین موضوع باعث شد تا بلاگفا تصمیم بگیره همه دامنه های ما رو تحریم کنه .

-وبلاگ بلاگفایی داشتم با 8 سال سابقه فعالیت ، دست خودش بود ، مسدود کرد و سایر سایت ها همچون تیپ تاپ رو به مجموعه تحریم ها افزود . وبلاگ مسدود شده همزمان با تحریم تیپ تاپ : mania-dv.blogfa.com

 

اما اینبار زیاد تاثیری در روند کار ما نخواهد داشت به امید خدا . ما همچنان به فعالیتمون ادامه میدیم و هرگز از کاربرانمون سو استفاده نخواهیم کرد .

بلاگفا مدتهاست عقیده های شخصی خودش رو بر کاربرانش تحمیل میکنه و کاربرای بلاگفا حق آزادی بیان و آزادی عمل در این سرویس رو ندارند . هر سایت رو خواست به لیست تحریم اضافه میکنه، هر وبلاگی رو که خواست بدون اطلاع قبلی حذف میکنه، هر مطلبی که دلش خواست بدون هیچ اطلاعی حذف میکنه ، قالب های وبلاگ رو به دلیل داشتن برخی لینکهایی که باب دلش نیست ریست میکنه و ...

بله ، سو استفاده از کاربران از نظرما هم جایز نیست ، و ما هرگز دست به این اقدام نزدیم و نخواهیم زد به امیدخدا . اما هر کاربری از هر ابزاری استفاده میکنه کاملا رفتار ابزار رو مشاهده میکنه و در صورتی که هرگونه تغییر اضافی در وبلاگش مشاهده کنه و یا زیبایی و کارایی وبلاگش رو بهم بزنه میتونه ابزار و یا قالب رو حذف کنه و این دلیل نمیشه که بلاگفا بخواد سایتی رو بی دلیل مثل تیپ تاپ تحریم کنه .

وقت اون رسیده که کاربران در انتخاب سرویسی برای درج اطلاعات، دست نوشته ها ، مقالات و ... به سرویسی قدرتمند تر ، با امنیت و آزادی عمل و بیان بهتر مهاجرت کرده و استفاده کنند .

سخن پایانی

به امید خدا پس از اتمام برخی کارهای ناتمامی که داریم ( تا اوایل اسفند 93) ، ابزارها و مطالب به روزتر و کاربرپسندتری را به مجموعه وارونه و تیپ تاپ اضافه خواهیم کرد . اما نه با هدف ساخت برای کاربرای بلاگفا . کاربرای بلاگفا باید بدانند که دیگر بلاگفا مثلا سالهای اوجش در اوج نیست ....

 

 

آموزش نسخه خوانی ویزه تابستان
زیرمجموعه : اخبار روز ,
تعداد مشاهده : 1346
صفحه اصلی انجمن سایت فروشگاه سایت خرید کارت شارژ تبلیغات کسب درآمد در خانه
آموزش نسخه پیجی در داروخانه