آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

پکیج آموزشی اصول نسخه خوانی در داروخانه به همراه صد ها نمونه نسخه آموزشی

آموزش دستیار دندانپزشک

جلوگیری از هک تلگرام

 

بنام خدا ، در این تایپک از سایت وارونه ، با آموزش ترفندهای جلوگیری از هک تلگرام با شما هستیم ، با این روش ها میتونید محیطی امن در استفاده از برنامه تلگرام داشته باشید .

در ادامه با ما با روش های جلوگیری از هک تلگرام تون همراه باشید :


فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای یا Two-step verification

همانطور که می دانید وقتی میخواهید  تلگرام تان را به یک دستگاه جدید ( گوشی یا لپ تاپ ) لاگین کنید ، یک کد 5 رقمی از طرف تلگرام به گوشی اصلی شما ارسال میشود که باید این کد را در دستگاه جدید وارد کنید تا تلگرام شما روی دستگاه جدید هم فعال شود .  یکی از روش های هک تلگرام این است که هکر سعی می کند قربانی را گول بزند و آن کد 5 رقمی را به هر طریقی از قربانی بگیرد . تلگرام برای این مشکل یه راه حل بسیار خوب در نظر گرفته است. در تنظیمات تلگرام در قسمت Privacy and security یک آپشن  با عنوان Two-step verification وجود دارد به معنی تایید هویت دو مرحله ای که با استفاده از این گزینه می تونید برای حساب کاربری تلگرام تان یک رمز عبور  بگذارید. اگر این گزینه را فعال می کنید ، موقع لاگین کردن در یک گوشی یا کامپیوتر جدید علاوه بر کد 5 رقمی باید این رمز عبور حساب تلگرام تان را هم وارد کنید.


بررسی مداوم Session ها بهترین روش برای جلوگیری از هک تلگرام



در تنظیمات امنیتی تلگرام یک آپشن بسیار مهم و کاربردی وجود دارد که تا حد زیادی می تواند شر هکر ها را از سر شما کم کند .

در صفحه تنظیمات امنیتی یا Privacy and security یک گزینه وجود داره با عنوان Active sessions . در این قسمت می توانید ببینید که تلگرام تان روی چند دستگاه فعال شده است. حتی می توانید مشخصات آن دستگاه را هم ببینید مثل نام دستگاه ، نوع سیستم عامل ، آدرس IP و زمان لاگین شدن در آن دستگاه . وقتی روی نام دستگاه ضربه بزنید ( tap کنید ) می توانید تلگرام تان را در آن دستگاه غیر فعال کنید. اکیدا توصیه می کنم روزی چند بار این قسمت را چک کنید تا مطمئن شوید تلگرام تان هک شده یا نه.


قفل صفحه برای تلگرام یا Passcode lock

در تنظیمات تلگرام یک آپشن امنیتی دیگر هم با عنوان Passcode lock وجود دارد که با فعال کردن این آپشن می توانید برای ورود به برنامه تلگرام یک قفل بگذارید. این گزینه را با تایید هویت دو مرحله ای اشتباه نگیرید ! پسکد لاک Passcode lock در واقع یک چیزی مثل قفل صفحه اندروید یا  Lockscreen هست که موقع ورود به برنامه تلگرام ظاهر میشود . قفل تلگرام تان می تواند یکی از دو حالت پین کد PIN Code و یا پسورد Password باشد .

پین کد یک عدد 4 رقمی است و برای افرادی مناسب است که کلا حوصله وارد کردن رمز را ندارند . حالت پسورد Password یک عبارت است که می تواند  متشکل از حروف و اعداد باشد و به لحاظ امنیتی خیلی بهتر است. من توصیه می کنم از حالت Password استفاده کنید چون می توانید رمز پیچیده تری بسازید و دیگر کسی نمی تواند به این راحتی ها رمز تان را حدس بزند .



چند توصیه امنیتی دیگه برای جلوگیری از هک تلگرام



شایان ذکر است، حتی با انجام این تنظیمات امنیتی باز هم نمی توانید از دست هکر های حرفه ای در بروید ! هکر های با تجربه خیلی زرنگ تر از این حرفا هستند ! اما چند نکته مهم را به شما توصیه می کنم که با رعایت این نکات امنیتی قطعا تا حد بسیار زیادی از شر هکر ها خلاص میشوید .


برنامه تلگرام رو فقط از مارکت های رسمی دانلود کنید !

■ آپدیت مداوم یک روش ضروری برای جلوگیری از هک تلگرام

■ پیام های افراد ناشناس را حذف کنید !

■ اطلاعات مهم تان را در گوشی و لپ تاپ ذخیره نکنید !

 


 امیدوار هستیم که این مطلب نیز در ارتباط با تلگرام براتون مفید بوده باشه .

منبع این مقاله از ساب سان : http://subsun.ir

آموزش نسخه خوانی ویزه تابستان
تعداد مشاهده : 1441
صفحه اصلی انجمن سایت فروشگاه سایت خرید کارت شارژ تبلیغات کسب درآمد در خانه
آموزش نسخه پیجی در داروخانه