آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

پکیج آموزشی اصول نسخه خوانی در داروخانه به همراه صد ها نمونه نسخه آموزشی

آموزش دستیار دندانپزشک

"تماس صوتی تلگرام, کاهش مصرف حجم اینترنت, قابلیت تماس صوتی تلگرام, اپلیکیشن Telegram, اندروید, کاهش مصرف حجم اینترنت به هنگام تماس صوتی در تلگرام, ترفند تلگرام, ترفند تماس صوتی تلگرام, کیفیت تماس صوتی تلگرام

تماس صوتی تلگرام که یکی از جدیدترین ویژگی های این برنامه پیام رسان می باشد ممکن است حجمی از اینترنت شما رو مصرف کنه. البته قبل از تلگرام برنامه های زیادی نیز امکان تماس صوتی و حتی تصویری نیز داشته اند مثل واتس اپ یا اسکایپ . اما خب تماس صوتی تلگرام ویژگی های متمایزی رو داره که شاید از تماس صوتی سایر اپلیکیشن ها متفاوت باشه.

در ادامه با من همراه باشید تا نحوه کاهش مصرف حجم تماس صوتی تلگرام رو با هم بررسی کنیم.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اطلاعات هر مخاطب و انتخاب آیکن تماس صوتی با او تماس بگیرید. طبیعی است که این تماس صوتی، میزانی از حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. اگر مایلید میزان مصرفی ترافیک اینترنت شما به هنگام تماس صوتی تلگرام از آن چه که هست کم‌تر شود در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

بدین منظور ابتدا اپلیکیشن Telegram را اجرا نمایید.

سپس به Settings مراجعه نمایید (در اندروید پس از انتخاب دکمه‌ی Menu بایستی Settings را لمس نمایید و در iOS بایستی به تب Settings بروید).

اکنون Data and Storage را لمس کنید.
 

کاهش مصرف حجم اینترنت به هنگام تماس صوتی در تلگرام, ترفند تلگرام

 

حال در قسمت Voice Calls، بایستی Use Less Data را انتخاب نمایید.
 

 

کاهش مصرف حجم اینترنت به هنگام تماس صوتی در تلگرام ترفند تلگرام  ترفند تماس صوتی تلگرام ,  کیفیت تماس صوتی تلگرام

خواهید دید که به طور پیش‌فرض، گزینه‌ی Never تنظیم شده است. در صورت انتخاب این گزینه، کاهش مصرف داده صورت نمی‌گیرد. اگر On Mobile Network را انتخاب کنید تنها در زمانی که در حال استفاده از اینترنت تلفن همراه هستید کاهش مصرف صورت می‌گیرد. و در نهایت اگر Always را انتخاب کنید همواره به هنگام تماس صوتی از طریق تلگرام کاهش مصرف انجام می‌پذیرد.

تماس صوتی تلگرام , کاهش مصرف حجم اینترنت , قابلیت تماس صوتی تلگرام , اپلیکیشن Telegram

بدیهی است که با این کاهش مصرف، تا حدودی از کیفیت تماس صوتی تلگرام کاهش می‌یابد. لذا چنانچه میخواهید کیفیت بالایی در تماس ها داشته باشید خب باید از کاهش حجم مصرفی توسط تماس صوتی تگرام چشم پوشی کنید.

پایان!

امیدوار هستیم مطلب زیر که از سایت بیتوته برای شما نقل شد مورد استفادتون قرار گرفته باشه. به امید موفقیت شما.| وبسایت وارونه

آموزش نسخه خوانی ویزه تابستان
تعداد مشاهده : 1341
صفحه اصلی انجمن سایت فروشگاه سایت خرید کارت شارژ تبلیغات کسب درآمد در خانه
آموزش نسخه پیجی در داروخانه