آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

پکیج آموزشی اصول نسخه خوانی در داروخانه به همراه صد ها نمونه نسخه آموزشی

آموزش دستیار دندانپزشک

 

حواداث - به گزارش فرهیختگان، بامداد بیستم دی ۱۳۸۷ پیکر گونی‌پیچ یک زن افغانی در ضلع شرقی بوستان «شهید رجایی» تهران پیدا شد و افسر نگهبان کلانتری ۱۶۰ خزانه، ماجرا را با کشیک وقت دادسرای امور جنایی در میان گذاشت.  در حالی که ۲۴ ساعت از این ماجرا گذشته بود یک مرد افغانی به اداره آگاهی پایتخت رفت و کمک خواست.

این مرد گفت: دو روز پیش، زن ۳۵ ساله‌ام به نام «دلبر» از خانه‌مان بیرون رفت اما دیگر برنگشت. زنم مقداری پول و طلا به همراه داشت.
به این ترتیب پیکر «دلبر» در پزشکی قانونی شناسایی شد و چند مظنون دستگیر شدند اما همگی خود را بی‌گناه خواندند.

درست یک سال پس از این جنایت، سرایدار یک مجتمع تجاری در خیابان «امیرکبیر» کشته شد. این مرد ۵۲ ساله «ابراهیم- چ» نام داشت و قربانی نقشه دستبرد سه مجرم نقابدار شده بود. با پیگیری پلیسی پرونده این دستبرد خونین، مرد ۴۰ ساله‌ای به نام «نورالله» در نقطه صفر مرزی بازداشت شد.

 این مرد در بازجویی‌ها، کشتن «دلبر» را گردن گرفت اما ادعا کرد در دستبرد خونین به مجتمع تجاری، دستی نداشته است.  «نورالله» گفت: چهار میلیون تومان پول پس‌انداز کرده بودم و می‌خواستم به افغانستان بروم که فهمیدم «دلبر» قصد دستبرد دارد. در خانه دوستم با «دلبر» درگیر شدم و خفه‌اش کردم. سپس جنازه را شبانه در حاشیه پارک رها کردم و به افغانستان رفتم. یک سال بعد به ایران برگشتم اما در مرز دستگیر شدم.

به دنبال اعتراف‌های این مرد و بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست صادر و به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در نشست رسیدگی به این ماجرا که دیروز به ریاست قاضی«نورالله عزیزمحمدی» تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان پایتخت، کیفرخواست را خواند.

«پیرحیاتی» اظهار داشت: «نورالله» با پرداخت دیه، رضایت شاکیان خصوصی را جلب کرده اما چون جرمش منجر به اخلال در نظم عمومی جامعه شده بود طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات برایش تقاضای تعیین کیفر دارم.

سپس «نورالله» در جایگاه ویژه ایستاد و عاجزانه از دادگاه خواست در مجازاتش تخفیف قائل شود. در پایان این نشست، هیات قضایی با اعلام تنفس وارد شور شد و «نورالله» را به هشت سال زندان با احتساب روزهای بازداشت، ۹۹ ضربه شلاق و اخراج از کشور محکوم کرد. رای تا ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است./فرهیختگان

 

 

 

 

 

 

آموزش نسخه خوانی ویزه تابستان
زیرمجموعه : اخبار روز , حوادث ,
تعداد مشاهده : 1098
صفحه اصلی انجمن سایت فروشگاه سایت خرید کارت شارژ تبلیغات کسب درآمد در خانه
آموزش نسخه پیجی در داروخانه