آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

پکیج آموزشی اصول نسخه خوانی در داروخانه به همراه صد ها نمونه نسخه آموزشی

آموزش دستیار دندانپزشک

فروردین: شما امروز احساس می‌کنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود کشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر که جلوتر می‌روید نسبت به کارتان نیز جدی‌تر می‌شوید. تا وقتی که به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام کردن کارهای ناتمام‌تان تصمیم جدی نگرفته‌اید، نمی‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید.

اردیبهشت: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ کسب خواهید کرد. شما انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

خرداد: شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

تیر: معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می‌کنید می‌توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.

مرداد: احساسات شما در طول روز شدید تر می‌شوند و هیچ راهی برای فرار کردن از شور و هیجان وجود ندارد. خوشبختانه شما از رنجش‌های کوچک دوستانه فرار نمی‌کنید، به خصوص اگر این مشکل موضوع خیلی مهمی‌درباره گذشته تان را به شما یادآوری کند. یادآوری یک خاطره قدیمی‌به شما انگیزه می‌دهد تا تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد کنید.

شهریور: شما امروز نمی‌توانید به وقت خود اطمینان کنید. این سخن بدین معنی نیست که نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده اید را به اتمام برسانید. بلکه رویاهای شما برایتان اسباب دردسر شده و نمی‌گذارد به چیزهایی که می‌خواهید برسید. خودتان را مقید کنید که به قرار ملاقات‌هایتان برسید و وقتی با کسی قراری می‌گذارید قرار قبلی‌تان را کنسل نکنید. هروقت که کارهایتان را تمام کردید، آن وقت می‌توانید به رویاها و آروزهای خود توجه کنید.

مهر: شما امروز می‌خواهید خودتان را از دیگران پنهان کنید، اما این کارتان از روی ترس نیست. هم اکنون انجام دادن وظایفتان و یا کارهای خانه برایتان اهمیت زیادی دارد، بنابراین شما می‌توانید به سمت اهداف بزرگتری بروید. حتی اگر به نظر می‌رسد که هیچ پیشرفتی نداشته‌اید باز هم به کارتان ادامه بدهید. اعتماد کردن به راهنمای درونی خود شاید کار آسانی نباشد، اما هم اکنون لازم است که این کار را بکنید.

آبان: امروز موج جدیدی از انرژی به زندگی‌تان راه پیدا کرده، حالا مشکل شما این است که چه راهی را انتخاب کنید. متأسفانه نگاه کردن به دوستان و همکاران هیچ کمکی بهتان نمی‌کند، چراکه برنامه‌های آنها با برنامه‌های شما کاملاً فرق دارد. با وجود این نقطه نظرات افراد دیگر می‌تواند شما را با دیدگاه های بیشتری آشنا کند.

آذر: امروز قبل از اینکه خیلی ولخرجی کنید موجودی حساب خود را چک کنید، برای اینکه ممکن است فکر کنید که وضع مالیتان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خرید کردن ترغیب می‌کنند، حواستان را جمع کنید، برای اینکه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینکه شما خودتان این را می‌دانید، ولی قبل از اینکه دست به عملی بزنید لازم است که حتماً پس‌اندازی داشته باشید.

دی: شما امروز وقتی که در محل کارتان هستید، دوست دارید از یک راز سر در بیاورید. شما اعتقاد دارید یکی از همکارانتان چیزی را از شما مخفی کرده است و همین انگیزه‌ای برای شده که بفهمید آن چیز چه بوده است. اما درست نیست که قبل از اینکه اتفاقی بیفتد او را تحت فشار قرار بدهید. شما باید چند روزی صبر کرده تا ببینید که چه اطلاعاتی دستگیرتان می‌شود.

بهمن: امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید، ممکن است کمی ‌دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

اسفند: شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

آموزش نسخه خوانی ویزه تابستان
زیرمجموعه : سرگرمی , فال و طالع بینی ,
تعداد مشاهده : 1017
صفحه اصلی انجمن سایت فروشگاه سایت خرید کارت شارژ تبلیغات کسب درآمد در خانه
آموزش نسخه پیجی در داروخانه